480 AG bei 778 Nm šiam hibridiniam „mutantui“ suteikia pakankamai dinamišką važiavimą, tačiau negana to, šio modelio gamyba jau pasiekė pabaigą.
Kodėl? Nors ir šis modelis turi pakankamai daug galios, jis už įprastus X6 yra beveik 200 kg sunkesnis. Tie, kurie spėjo įsigyti tokius modelius, negali sakyti, jog jie nori ekonomiškesnio automobilio, nes „BMW X6 ActiveHybrid“, vargu, ar suvartoja mažiau degalų nei analogiški modeliai su 6 arba 8 cilindrų varikliais.
Dar vienas akmuo į šio hibrido daržą – kaina. 226,7 tūkst. Lt yra pakankamai dideli pinigai taigi, jeigu „X6 ActiveHybrid“ modelių savininkai teigia, jog jie norėjo įsigyti labai galingą automobilį, kodėl jie nepasirinko dar galingesnio ir pigesnio X6 M su 555 AG?