2013 09 12

Atsinaujinusi „Nissan Micra“ skelbia pardavimų pradžią Europoje

Šio automobilio nuotraukos buvo parodytos jau prieš porą mėnesių, tačiau pardavimai Europos šalyse prasidėjo tik rugsėjį. Tad Frankfurto automobilių paroda yra savotiškas šio automobilio startas ieškant rakto į pirkėjų širdis. Žžinoma, daugiausia moterų.
„Nissan Micra“
„Nissan Micra“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Nissan“ tame pačiame segmente (B) turi tris hečbekus: „Note“, „Juke“ ir „Micra“. Pirmasis pozicionuojamas kaip universalus, „Juke“ – vyriškas, o „Micra“ – moteriška mašina. Tai suprasti nesunku vos atsisėdus į neaukštai žmogystai pritaikytą vairuotojo vietą. Vidutinio ūgio (180 cm) vyras, maksimaliai žemai nuleidęs sėdynę, su šalmu į „Micra“ netilptų. O ilgesni plaukai siekia lubas.

„Moterims patinka aukštesnė sėdėsena“, – porina „Nissan“ inžinieriai ir yra visapusiškai teisūs. Tikrai ne kiekviename to segmento hečbeke galima sėdėti taip aukštai. Arba, išvertus teiginį į kitą pusę, daugumoje automobilių tektų sėdėti kur kas žemiau.

Tai yra tik „Micra“ atnaujinimas (vadinamasis feisliftas), tačiau nemažai „Nissan“ žmonių tai vadina visiškai nauju modeliu. „Feislifte“ paprastai būna atnaujinami buferiai, žibintai ir įdedamas koks papildomas variklis, tuo tarpu „Micra“ pasikeitimų turi kur kas daugiau – pradedant išorės (pakeista 50 proc. dalių) ir vidaus dizainu, baigiant technologijomis.

Viena jų, įdomesnė, susijusi su navigacija. Ji turi funkciją „eco-routing“. Jeigu iki šiol automobilio navigacija paprastai parinkdavo trumpiausią arba greičiausią kelią, tai „Micra“ dabar galės pasirinkti ir ekonomiškiausią, kuris padės sunaudoti mažiausiai degalų. Įdomu, kaip ši funkcija veiks – daugumoje tradicinių navigacijų trumpiausias kelias sutampa su ekonomiškiausiu.

Kiti nauji dalykai – AUX ir USB jungtys, ko ankstesnėje „Micra“ nebuvo. Ir didesnis, 5,8 colio skersmens, ekranas su „NissanConnect“ sistema.

VIDEO: „Nissan“ stendas Frankfurte

„Micra“ Lietuvoje parduodama su dviem trijų cilindrų 1,2 l darbinio tūrio varikliais. Skirtumas tarp jų – vienas turi kompresorių (98 AG), kitas – ne (80 AG). Ironiška, tačiau galingesnis variklis šiuo atveju yra ir ekonomiškesnis, ir CO2 dujų išmeta mažiau. Variklis be kompresoriaus vidutiniškai vartoja 5 l/100 km benzino, tuo tarpu su kompresoriumi – 4,3 l/100 km.

VIDEO: Frankfurto automobilių paroda

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų