Tenka pripažinti, kad kai esi įpratęs šį automobilį matyti su vairu tradicinėje vietoje, toks egzempliorius su vairu per vidurį atrodo tikrai neįprastai. Bet akims pripratus, galima šiek tiek paanalizuoti tokio vairo perkėlimo privalumus ir trūkumus. Žinoma, pagrindinis privalumas, tai pagerėjęs matomumas. Sėdint per vidurį, kur kas paprasčiau stebėti aplink automobilį vykstančius dalykus.
Tačiau tokia modifikacija automobilį iš keturviečio paverčia vienviečiu. Nors galinė sėdynė ir likusi, tačiau ten atsisėsti ir sėdėti būtų išties sudėtinga.
Žinoma, tai ne pirmas toks automobilis pasaulyje. Pati šį automobilį perdariusi įmonė prasitarė, kad užsakovas, įkvėptas „McLaren F1“, norėjo turėti automobilį, kurio vairas sumontuotas per vidurį. Tokia transformacija užtruko metus.