Automobilio dviejų litrų turbokompresorinis variklis pasiekia 188 kW (256 AG) pajėgumą ir 350 Nm sukimo momentą, perduodamą į visus keturis ratus. „Audi A1 quattro“ 100 km/val. greitį pasiekia per 5,7 sekundės, o maksimalus automobilio greitis – 245 km/val.
„A1 quattro“ ratus suka 2.0 TFSI variklis. 2,0 litro keturių cilindrų „Audi“ variklis savyje derina tiesioginį benzino įpurškimą su turbokompresoriumi. Tarp išskirtinių automobilio savybių pažymėtini reguliuojami įsiurbimo ir du balsuojantys velenėliai, užtikrinantys sklandų motoro darbą. Maksimalus 350 Nm sukimo momentas pasiekiamas 2500–4500 aps./min. variklio sūkių diapazone, o maksimali (188 kW/256 AG) galia išvystoma esant 6000 aps./min.
Kiekviena sportiško keturių cilindrų variklio detalė optimizuota greitam važiavimui ir mažoms degalų sąnaudoms. „Common-rail“ įpurškimas, turbokompresorius su tarpiniu oro aušintuvu ir reguliuojamas alyvos siurblys – tai tik keli pavyzdžiai. Prognozuojama, kad „Audi A1 quattro“ vidutiniškai naudos mažiau nei 8,5 litro 100 km. Bet tuo pačiu automobilis važiuos kaip geriausias sportinis bolidas. Įprastas spurtas iki 100 km/val. greičio užtrunka vos 5,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 245 km/val.
Gamintojo nuotraukos/„Audi A1 quattro“ |
2.0 TFSI savo galią siunčia į nuolatinės visų ratų „quattro“ pavaros sistemą per preciziškai veikiančią šešių laipsnių pavarų dėžę, įprasmindamas „Vorsprung durch Technik“ mažų automobilių klasėje. Šios sistemos širdis – elektronikos valdoma hidrauliniu principu veikianti daugiadiskė sankaba, kurios diskai sukasi alyvos karteryje.
Važiuojant įprastai, didžiąją dalį variklio galios sankabos perteikia priekiniams ratams. Jei sukibimas čia sumažėja, sankabos akimirksniu gali perduoti didesnį sukimo momentą į galinę ašį.
Spaudimo rezervuaras padeda elektriniam siurbliui sukurti alyvos slėgį. Jei vienas ašies ratas pradeda slysti, jį stabdo elektroninio diferencialo blokatorius (EDL).
Sumanymas sumontuoti daugiadiskę sankabą ant galinės ašies leidžia pasiekti harmoningą ašių apkrovą, o „Audi A1 quattro“ važiuoklė pritaikyta būtent dinamiškam varikliui. Ji sukonstruota daug tvirtesnė nei įprastame serijiniame modelyje. Priekyje panaudota „MacPhersono“ pakabos konstrukcija, gale – keturių svirčių pakaba. Jautrus ir efektyvus elektrohidraulinis vairo stiprintuvas pasižymi sportišku perdavimo 14,8:1 santykiu.
„Audi A1 quattro“ komplektuojamas su 8,0Jx18 lietais ratlankiais. Jie nudažyti „Glacier White“ balta spalva ir pasižymi išskirtiniu turbinų dizainu bei apauti 225/35 dydžio padangomis. Iš vidaus vėdinami stabdžių diskai yra 312 milimetrų skersmens, o juos apgaubia juodos apkabos. ESP stabilumo programa su sportišku režimu gali būti visiškai išjungiama, pavyzdžiui, pasivažinėjimo lenktynių trasoje metu.
Pakanka vieno žvilgsnio į „Audi A1 quattro“, kad suprastum, jog tai labai išskirtinis automobilis. Jis dažomas tik „Glacier White Metallic“ spalva, o jo stogas nudažytas blizgia juoda. Raumeningas priekinis buferis, vienarėmės grotelės ir pertvarėlės irgi nudažytos blizgia juoda spalva. Banguotos detalės priekiniuose žibintuose – sparnai – raudonos spalvos. Grotelės, stogo arka ir galinis dangtis puikuojasi quattro ženkliukais.
Gamintojo nuotraukos/„Audi A1 quattro“ |
Galiniai langai tamsinti, o stogas nusitęsia į didelį dvispalvį sparną. Juoda spalva akcentuoja galinį dangtį ir difuzorių. LED galiniai žibintai tamsinti. Galinis buferis paryškina išskirtinę išvaizdą. Išmetimo sistema pabaigiama dviem poliruotais dvigubais vamzdžiais kairėje ir dešinėje pusėse, kiekviena iš jų yra 100 mm skersmens.
„A1 quattro“ yra 3 987 milimetrų ilgio, 1 740 milimetrų pločio ir 1 416 milimetrų aukščio – šiek tiek didesnis už modelį, kurio pagrindu sukurtas. Bagažinės tūris siekia 210 litrų, o nulenkus galines sėdynes tūris padidėja iki 860 litrų.
Sportiška, prabanga spinduliuojanti juoda spalva dominuoja „Audi A1“ quattro interjere. Sėdynės ir porankiai duryse aptraukti Silk Nappa oda su kontrastuojančiomis raudonomis siūlėmis. Priekinės „S sport“ sėdynės turi išryškintas pagalvėles, integruotą galvos atlošą ir quattro ženkliukus sėdynių nugarėlėse. Sėdynės pasižymi daugiafunkciniu reguliavimu. Apatinė centrinės konsolės dalis spindi juoda spalva. Vieta kojai pailsinti ir pedalų paviršiai pagaminti iš poliruoto nerūdijančio plieno. Raudonos siūlės įrėmina grindų kilimėlius, o durų slenksčių apdaila papuošta „A1 quattro“ ženkliukais.
Prietaisų skyde yra visa eilė akį patraukiančių dalykų, įskaitant baltas rodykles, raudoną tachometrą, „quattro“ logotipą ir spalvotą vairuotojo informacinės sistemos ekraną.
Daugiafunkcinis sportinis vairas apačioje suplokštintas, aptrauktas oda su kontrastuojančiais apsiuvais ir jame matyti automobilio serijinis numeris. Pavarų svirtis pagaminta iš aliuminio. Daugelis valdymo elementų pasižymi aliuminio išvaizdos apdaila.
Gamintojo nuotraukos/„Audi A1 quattro“ |
„Audi A1 quattro“ bus galima įsigyti nuo antros 2012-ųjų pusės ir klientams jis bus tiekiamas su visa gausia įranga, kurios daugelis dalykų perimti tiesiai iš prabangiosios klasės, įskaitant „xenon“ plus priekinius žibintus, ilgųjų šviesų asistentą, adaptyvias stabdžių šviesas, LED interjero apšvietimo paketą, šviesos ir lietaus jutiklius, automatiškai aptemstantį salono veidrodėlį, galinę parkavimo sistemą, automatinį oro kondicionierių, signalizaciją, bagažo laikymo paketą, patogųjį raktą ir kruizo kontrolę.
Informacinė ir pramoginė sistema taip pat nepaliks abejingų. Joje – CD keitiklis, skaitmeninis radijo imtuvas, Audi muzikos sąsaja ir MMI navigatorius plus.
Bose garso sistema valdo 14 garsiakalbių su 465 vatų galia. Garsiakalbiai duryse netiesiogiai apšviečiami LED diodų. Audi connect per „Bluetooth“ online automobilinį telefoną prisijungia prie interneto ir pasiūlo specialias interneto paslaugas, įskaitant „Google Earth“.
Keleiviai taip pat gali naudotis savo mobiliaisiais įrenginiais prisijungimai prie integruotos WLAN stotelės.