Nors naujasis „A6 Avant“ yra didelis automobilis, vokiečiai jį pristato pirmose eilutėse naudodami žodį „lengvas“. Tai dėl kėbule naudojamo aliuminio jis numetė šiek tiek svorio lyginant su praeitos kartos A6 karavavu. „Audi“ šio modelio kėbului gaminti naudoja 20 proc. aliuminio. Priklausomai nuo modifikacijos ir pasirinkto variklio, naujasis A6 universalas bus iki 70 proc. lengvesnis.
Nuo konvejerio jis riedės su A6 sedane naudojamas varikliais. Bazinis motoras bus 2,0 litro TDI dyzelinis išvystantis 177 AG. Kitas dyzelinis pasirinkimas – 3,0 litro su dviem turbinomis. Šis motoras bus trijų skonių – 204, 245 ir 303 AG galios. Pastarasis iki šimto iššauna per 5,4 sek. Uch.
Benzininiai varikliai tokie – 2,8 litro FSI su 204 AG ir 3,0 litro TFSI su 300 AG. Tiek šie benzininiai, tiek dyzeliniai gali būti montuojami su šešių pavarų mechaninėmis pavarų dėžėmis, CVT kintamo perdavimo automatinėmis arba „S-Tronic“ tradiciniu septynių pavarų automatu. Tiesa, galingesnis dyzelinis variklis gali būti pasirenkamas su aštuonių pavarų „Toptronic“.
Tai tiek žinių praktiškiems skaitytojams. Kiek karštesnių naujienų mėgėjams nelabai turime ką pasakyti – apie RS6 sedaną ar universalą vokiečiai dar nekalba. Teks laukti.