Anot gamintojų, ši „Audi“ atlaikytų praktiškai bet kokią išorinę ataką. Automobilis netgi buvo sertifikuotas Vokietijos vyriausybės VR7 klasei, kas reiškia, kad „A8L Security“ gali atlaikyti NATO naudojamą šaudomąją amuniciją.
Automobilio interjeras gavo 720 kg papildomo svorio: didžiąją jo dalį sudarė ypač atsparūs bet kokiam išoriniam poveikiui stiklai ir specialus plienas bei kiti metalai, kurių prigrūstas visas mašinos salonas. Nemažai užėmė ir specialus dideliam karščiui atsparus aramido pluoštas, kuriuo taipogi padengta ne viena detalė.
„Audi“ teigia netgi „A8L Security“ automobiliui dariusi testą, kai šalia mašinos detonuojama rankinė granata. Ir ką? Mašinoje sėdėjusiems manekenams visiškai nieko neatsitiko. Tarp kitko, būtų įdomu pamatyti tokio testo filmuką...
Šiame šarvuotyje taip pat yra gaisro gesinimo sistema, avarinė šviežio oro sistema, turinti dvi oro talpas automobilio viduje bei atsarginio išėjimo sistema (nors gal tiksliau būtų ją pavadinti avarinio išėjimo sistema): greitas mašinos palikimas gali būti aktyvuotas kai automobilio keleivis ar vairuotojas paspaudžia deformavimui atsparų mygtuką ir atlenkia kurių nors durų rankenėlę. Tada durys „susinaikina“ iš vidaus ir jas galima lengvai išstumti iš mašinos.Jameso Bondo filmuose matytos idėjos kartais išties tampa realybe?
„Audi A8L Security“ turės patį galingiausią į paprastas A8L talpinamą variklį – 6.3 litro W12, turintį 493 AG bei 625 Nm. Iki 100 km/h automobilis įsibėgės per 7.3 sek., o jo maksimalus greitis, apribotas elektronikos – 210 km/h.
Vis dėlto keisčiausias dalykas šiame automobilyje – kuro sąnaudos. „Audi“ teigia, kad šis didelis ir apie tris tonas sveriantis (gamintojas neatskleidė tikslaus jo svorio, bet jau paprasto A8L masė viršija 2 tonas) limuzinas vidutiniškai suvartos 13.5 litro benzino šimtui kilometrų. Priminsime – trys tonos ir 6.3 litro variklis su beveik 500 AG. Švelniai tariant, dalykas sunkiai tikėtinas, ar ne?
Šarvuoto limuzino kaina – taip pat vis dar paslaptis iki pat jo išleidimo šių metų antroje pusėje. Tačiau ji, bent jau Lietuvoje, nelabai aktuali – toks modelis mūsų šalyje vis dėlto greičiausiai net nebus nupirktas.