2009 08 28

„Audi“ atnaujino prekinį ženklą

Keturiais žiedais savo modelius žymintis gamintojas nusprendė atnaujinti visiems gerai pažįstamą prekinį ženklą – tuo siekiama pagyvinti kompanijos įvaizdį ir paminėti „Audi“ įkūrimo šimtmetį.
„Audi“ atnaujino prekinį ženklą
„Audi“ atnaujino prekinį ženklą / Gamintojo nuotr.
Atnaujintas ženklas bus iškilesnis, atrodys labiau chromuotas. Gamintojo vardas šalia keturių žiedų taip pat sulaukė pokyčių – pritaikytas naujas šriftas ir pavadinimas, kitaip nei iki šiol puikavesis per vidurį, perkeltas į kairę pusę. „Audi“ prekinis ženklas, sudarytas iš keturių žiedų, simbolizuoja automobilių kūrėjų uniją. Kompanijos sukūrimo pradžioje įvyko susijungimas, kurio metu jėgas sutelkė „Audi“, DKW, „Horch“ ir „Wanderer“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai