Futuristinės mašinos koncepcija pirmą kartą buvo pademonstruota šių metų Frankfurto (Vokietija) parodoje. Tuomet ji buvo raudonos spalvos, o į praėjusią savaitę Los Andžele (JAV) vykusį renginį vokiečiai atgabeno ryškiai oranžiniu atspalviu nudažytą versiją.
„Audi e-tron“ viduje sumontuoti net keturis elektros varikliai – po vieną kiekvienam ratui. Bendra sistemos galia siekia 313 AG, o sukimo momentas yra tiesiog neįtikėtinas – 4 500 Nm. Tiesa, į pastarąjį skaičių reikėtų žiūrėti skeptiškai – šis rodikliais šiuo atveju apskaičiuotas ratų lygmenyje, kitaip nei įprastu kuru varomų transporto priemonių atveju.
Nepaisant to, savo formomis puikiai pažįstamą R8 kupė primenanti „Audi e-tron“ koncepcija pasižymi puikiais dinaminiais rodikliais – 100 km/h pasiekiamas per 4,8 s, o maksimalus greitis lygus 200 km/h.
Pilnai įkrautos, 213 kg sveriančios ličio jonų baterijos pagalba, be papildomo sustojimo galima įveikti 248 km atstumą. Jei turite 220 V elektros jungtį, norint pilnai įtraukti elementus, prireiks maždaug 8 valandų. Tuo tarpu turint galimybę krauti 400 V režimu, tai padaryti pavyks per 2,5 val.
„Audi e-tron“ bus gaminamas tik pagal užsakymą, tačiau iš viso dienos šviesą, vokiečių teigimu, turėtų išvysti tik 1 000 šio modelio egzempliorių. Automobilis, tvirtinama, kainuos brangiau už sportiškąjį R8, kurio kaina Lietuvoje šiuo metu prasideda nuo 381 880 litų.
2009 12 09
„Audi e-tron“ - ne daugiau 1 000 vienetų
Tik elektra varomas sportinis kupė „Audi e-tron“ bus paverstas serijiniu modeliu ir pardavimo salonuose pasirodys 2012 m. Rengiamasi pagaminti nedaugiau 1 000 šio brangiau nei R8 kainuosiančio automobilio vienetų.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą