Tikėtina, jog po kelių metų į gatves išriedės trys nauji „Audi“ modeliai. Vienas iš jų – sportiškasis Q4 – patobulinta bei sumažinta Q5 versija, nenusileisianti naujajam „Range Rover Evoque“. Gamintojas vis dar galvoja apie galimo, mažesnio Q2 debiutą, tačiau, panašu, labiausiai laukiama naujiena bus Q6. Šis modelis papultų į kategoriją, kurioje „Audi“ iki šiol neturėjo savo atstovo.
Manoma, jog pastarasis modelis turės Q5 platformą. Tikslios informacijos apie šio visureigio debiutą dar nėra, tačiau 2013-ieji šiuo atveju skamba pakankamai įtikinamai. Negana to, būtent tais metais „Audi“ planuoja atnaujinti Q5 modelį, taigi neabejojama, jog Q6 bus gaminamas ant „šviežio“ pagrindo.
Savaime suprantama, jog šis vokiečių gamintojas nenori leisti BMW X6 modeliui ir toliau sėkmingai karaliauti savo klasėje. Vien praėjusiais metais kompanija pardavė 44 tūkst. tokių automobilių. Tačiau „Audi“ – ne pirmas koncernas, ėmęsis tokių planų: analogiškai pasielgė ir „Mercedes-Benz“, kurdami sportišką SUV klasės automobilį.
Q6 modeliai turės plačią variklių gamą, o bazinės versijos bus komplektuojamos su 2,0 litrų, keturių cilindrų TFSI agregatu, turinčiu apie 220 AG.
Galingesni Q6 bus varomi 3,0 litrų benzininių V6 variklių. Būtent tokios jėgainės suka S5 modelių ratus, tačiau inžinieriai šio motoro mechaninį kompresorių žada pakeisti turbokompresoriumi, o tai, nekreipiant dėmesio į kai kuriuos privalumus, galią sumažintų iki 300 AG.
Tiems, kurie mėgsta galingus, tačiau nedidelį apetitą turinčius variklius, „Audi“ siūlys 3,0 litrų V6 TDI agregatus su 250 AG ir 550 Nm, arba hibridinę Q6 versiją su 2,0 litrų TFSI varikliu ir 100 AG elektros motoru.