„Audi“ kurdama naująjį „A6 Allroad“ naudojo klasikinį „Allroad“ receptą – paėmė vieną universalą, pakėlė jį aukščiau, pridėjo keletą plastmasinių kėbulo detalių ir tiek. Rezultatas – tikrai gražus automobilis.
Jis yra beveik penkių metrų ilgio, 1,90 m pločio ir 1,47 m aukščio – visi išmatavimai keliais milimetrais didesni už paprasto A6 universalo. Didžiausias skirtumas – net 6 cm aukštesnė važiuoklė.
Lyginant su praeitos kartos „A6 Allroad“, naujasis yra 70 kg lengvesnis
Standartinis „A6 Allroad“ apavas – 18 colių ratlankiai su 235/55 padangomis. Bet „Audi“ turi paruošę ir didesnių ratų – 19 ir 20 colių.
Kuo skiriasi A4 ir A6 „Allroad“ versijos? A6 – gerokai prabangesnis automobilis. Jo standartinėje komplektacijoje yra adaptyvi važiuoklė, gebanti automagistralėje mašiną nuleisti 1,5 cm, o esant prastoms sąlygoms – pakelti 3,5 cm. Negana to, specialus režimas itin mažiems greičiams gali pridėti dar 1 cm prošvaisos.
Europiečiams „Audi“ siūlys keturis variklius – vieną TFSI benzininį ir tris TDI dyzelius. Benzininis 3,0 litrų V6 variklis pasiekia 310 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Neblogi jo dinaminiai parametrai – 5,9 s. iki 100 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos – 8,9 l/100 km.
Visi trys TDI pasirinkimai – 3,0 litro V6 varikliai su skirtingais galios parametrais. 204 ir 245 AG pasirinkimai – su viena turbina, galingiausias – 313 AG – su dviem. Šis motoras derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Jo dinamika – dar geresnė, nei benzininio: 5,6 s.