Kitaip nei didysis brolis Q7, mažesnysis vokiečių gamintojo visureigis nesidalys bendros platformos su „Volkswagen" automobiliais. „Audi Q5" turės tą patį pagrindą, kaip ir A4 bei A5 modeliai.
Gamintojų teigimu, „Audi Q5" yra sportiškiausias automobilis savo klasėje. Įtvirtinti šiai pozicijai visureigyje montuojama naujoviška septynių laipsnių „S tronic" dvigubos sankabos greičių dėžė su svirtelėmis rankiniam pavarų perjunginėjimu bei keliais skirtingais rėžimais automatiniam. Be to, ilgas, platus, žemas ir itin aptakus automobilio kėbulas pasižymi geriausiu klasėje pasipriešinimo orui koeficientu.
„Audi Q5" priekis šypsosi puikiomis jau šio gamintojo prekės ženklu tampančiomis LED technologijos dienos šviesomis. Galiniai visureigio žibintai - taip pat LED tipo. Pirkėjai galės pasirinkti tris automobilio išorės apdailos (posparnių, slenksčių ir pan.) variantus - standartinį juodą, kontrastuojančios spalvos bei vieningos viso kėbulo spalvos. Perkant mašiną ją bus galima puošti nuo 17 iki 20 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiais, o specialiame pakete bekelei įtraukti 19 colių ratlankiai.
Po „Audi Q5" kapotu bus galima rasti benzininį arba vieną iš dviejų dyzelinių agregatų. 2 l TFSI benzininis variklis išvystys 211 AG ir pasižymės maksimaliu 350 Nm sukimo momentu. Visureigis su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibėgės vos per 7,2 s ir pasieks maksimalų 222 km/h greitį, o 100 km kelio reikalaus 8,5 l degalų. Beje, pirkėjams JAV 2009 metais bus pradėtas siūlyti ir 3,2 l V6 agregatas.
2 l TDI dyzelinis „Audi Q5" motoras pasižymės kiek prastesnėmis dinaminėmis charakteristikomis - 170 AG, 350 Nm, 9,5 s, 204 km/h, tačiau bus ekonomiškesnis - 100 km kelio reikės tik 6,7 l kuro. 3 l V6 TDI bus galingesnis - 240 AG ir net 500 Nm. 100 km/h greitis tokiu varikliu bus pasiekiamas vos per 6,5 s, o didžiausias greitis sieks 225 km/h. Tokiam žvėriukui jau reikės 7,7 l dyzelino 100 km kelio.
„Audi Q5" laikomas tos pačios klasės automobiliu, kaip ir „BMW X3", „Honda CR-V", „Infinity EX", „Mercedes-Benz GLK" klasė bei „Volvo XC60". Vokiečių automobilių gamintojo visureigių gamos plėtra neturėtų apsiriboti šiuo modeliu - 2010 metais tikimasi išvysti ir mažylį Q3.
Prekyba „Audi Q5" Europoje turėtų prasidėti jau šių metų vasarą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą