Tuomet „Audi“ pateikė neįtikėtinus koncepto techninius duomenis: 313 AG ir 4494 Nm sukimo momentas! Netrukus po premjeros „Audi“ pažadėjo pirmus 1 000 vienetų pagaminti iki 2012 metų pabaigos.
„Audi R8 e-tron“ |
Po premjeros „Audi“ sulaukė galybės komplimentų tiek už automobilio dizainą, tiek už techninius sprendimus. Koncepte sumontuoti keturi atskiri elektriniai varikliai kiekvienam ratui sukti. Galima sakyti, automobilis varomas tradicine „Audi quattro“ sistema. Galinėje automobilio dalyje sumontuotų ir vandeniu aušinamų akumuliatorių pakanka nuvažiuoti beveik 250 km. Iki šimto kilometrų „Audi e-tron“ įsibėgėja per 4,8 sek.
Paparacai Vokietijos keliuose pastebėjo gausiai apklijuotą „Audi R8“. Iš nuotraukų matyti, kad automobilio priekinės oro įsiurbimo angos visiškai uždengtos, taip pat variklio skyrius.