Šis aštuonių cilindrų V formos variklis nėra visai naujas – jis jau montuojamas RS5 modelyje. Lyginant jį su praeitos kartos RS4 modelyje naudotu motoru, jis yra 30 AG galingesnis ir pasiekia 450 AG ties 8250 aps/min. Kadangi tai ne turbinomis maitinamas agregatas, jo sukimo momentas yra labai „žemiškas“ – 430 Nm (pasiekiamas nuo 4000 iki 6000 aps/min.).
Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas |
V8 motoras bus montuojamas su automatine dviejų sankabų „S tronic“ pavarų dėže, o galią siūs į visus keturis ratus per legendinę „Quattro“ vardo visų keturių varomų ratų sistemą. O ji gabi – į galinius ratus gali siųsti net 85 proc. galios. Standartiniu rėžimu ji sukimo momentą dalina 40 proc. priekiui ir 60 proc. galui.
Pasak gamintojo, iki 100 km/h naujasis RS4 įsibėgės per 4,7 sek. ir pasieks maksimalų Vokietijoje leidžiamą greitį – 250 km/h. Apsilankius specialiuose mokymuose „Audi“ šį ribotuvą „paslinks“ iki 280 km/h atžymos.
Jei kam įdomu, RS4 vidutinės kuro sąnaudos sieks 11 l/100 km. Jei sugebėsite laikytis atokiai nuo maksimalių sūkių.
Kaip ir kiti RS serijos modeliai, šis universalas turi kitaip nei standartiniai A4 suderintą pakabą. Automobilis bus 2 cm žemesnis. Taip pat, jame bus naudojamas naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas.
Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas |
Už efektyvų stabdymą atsakingi nauji stabdžiai su 360 mm skersmens diskais priekyje. Norint efektyvesnių „Audi“ siūlys 380 mm anglies pluošto keraminius su šešių stūmuoklių apkabomis.
Standartiniai RS4 ratlankiai – 19 colių su 265/35 padangomis. Bet nenusiminkite, jei norite didesnių – pasirinkti galėsite ir 20 colių dičkiusus 265/30 padangomis.
„Audi“ sako, kad RS4 bus 20 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 20 mm žemesnis už standartinį A4 universalą. Viena išmiera jį padidino nauji buferiai ir platesnės ratų arkos.
Oficiali greitojo „Audi“ universalo premjera – kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje. Tačiau kaina (bent Vokietijoje) jau aiški – 76 600 eur arba apie 260 tūkst. Lt.