Kaip ir buvo tikėtasi, automobilis varomas dar galingesnės RS4 naudojamo 4,2 l V8 FSI atmosferinio variklio versijos. Motoras išvysto 450 AG galią prie 8 250 aps./min ir pasiekia maksimalų 430 Nm sukimo momentą intervale tarp 4 000 ir 6 000 aps./min.
„Audi RS5“ bus parduodamas su dvigubos sankabos 7 laipsnių „S Tronic“ pavarų dėže, kartu su „quattro“ sistemos centriniu diferencialu perduodančia galią visiems keturiems automobilio ratams. Greičių dėžė gali veikti tiek pilnai automatiniu, tiek rankiniu būdu.
1 725 kg svorio kupė 100 km/val. greitį pasiekia per 4,6 sek. Mašinos greitis apribotas iki 250 km/val., tačiau gamintojas suteiks galimybę jį padidinti iki 280 km/val.
Galingasis automobilis yra palyginti ekonomiškas – vidutinės jo kuro sąnaudos siekia 10,8 l benzino 100 km kelio. Taupyti degalus padeda sumažinta trintis galios grandinėje, esant poreikiui įjungiamas tepalo siurblys bei energijos regeneracijos sistema, išsauganti lėtėjant ir stabdant išsiskiriančią energiją.
Lyginant su „Audi A5“, RS5 yra 20 mm žemesnis. Automobilyje sumontuoti 19 colių ratlankiai, tačiau galima užsisakyti ir 20 colių komplektą. Viršijus 120 km/val. greitį, mašinos gale išnyra papildomas jį prispaudžiantis aptakas. Sportiškoje versijoje daug agresyvumo suteikiančių apdailos elementų bei paprastai papildomai užsakomos prabangos įrangos.
„Audi RS5“ Europoje turėtų kainuoti nuo 77 000 eurų (apie 266 000 litų).
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą