Šis modelis iš S divizijos dirbtuvių išriedės su nauju 4,0 litrų V8 TFSI varikliu, turinčiu 420 AG bei 550 Nm. Du turbokompresoriai į degimo kameras pripūs tiek oro, kad šis keturių durų modelis 100 km/val. iš vietos pasieks per 4,9 sekundės. Maksimalus jo greitis – 250 km/val., tačiau įdomu, kada sustotų kilti spidometro rodyklė, jeigu gamintojas pašalintų elektroninį ribotuvą.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Audi A7 Sportback“ |
Analogiškas variklis bus montuojamas ir į naujuosius S6 bei „Bentley Continental“ serijos modelius. Su šiuo agregatu „S7 Sportback“ šimtui kilometrų pareikalaus tik 9,7 l benzino.
Galią į visus varančiuosius ratus perduos septynių laipsnių „S tronic“ automatinė transmisija su dvigubos sankabos sistema.
Už papildomą kainą tokių automobilių pirkėjai galės įsigyti ir įmantrų galinį diferencialą, kuris galią galiniams ratams paskirstys taip, kad būtų suteiktas maksimalus sukibimas su kelio danga.
Savaime suprantama, jog nuo įprastų A7 modelių šis išsiskirs sportiškesne išvaizda: agresyvesniais buferiais, R19 (arba brangesniais R20) ratlankiais, sportiškesniu salonu, didesniais stabdžiais (papildomos įrangos sąraše yra ir anglies-keramikos diskai). Automobilio interjeras bus papuoštas „Pearl Nappa“ oda bei Alcantara apdaila.
Kaip ir kiti naujieji S modeliai, šis į gatves išriedės jau kitų metų pavasarį.