Teigiama, kad dyzelinį bei elektros variklius turintis hibridinis R10 „Audi“ gamoje bus aukščiau nei antros kartos R8. Vokiečių planuose – visų varančiųjų ratų važiuoklė bei anglies pluošto kėbulas. „Autocar“ teigimu, kai kuriuos R10 mechaninius mazgus gamintojas gali pademonstruoti šių metų Frankfurto automobilių parodoje.
Tyrimų bei tobulinimų skyriaus vadovas, anksčiau vairavęs visą „Bentley“ kompaniją, Wolfgangas Durheimeris tvirtino, kad „Audi“ kol kas tik svarsto apie šį projektą, tačiau visos prognozės yra pakankamai skaidrios todėl jo manymu, dyzelinį superhibridą anksčiau ar vėliau tikrai išvysime.
„Turime atsižvelgti į visus pasiūlymus, į situaciją rinkoje, tokio automobilio poveikį „Audi“ prekiniam ženklui, kūrimo kaštus bei laiką. Tik tada galėsime svarstyti apie tikslesnes superautomobilio detales“, – teigė Durheimeris. „Manau, kad Frankfurto parodoje turėsime naujienų šia tema.“
Wolfgangas teigia matęs viziją, kaip galėtų atrodyti R10. Vokiečio teigimu, automobilis bus pritrenkiantis.
Pranešama, kad galią generuos V6 turbodyzelinis „Audi“ motoras. Baziniai tokie varikliai generuoja 309 AG bei 650 Nm, tačiau Le Mano lenktynėse seriją pergalių pelniusi kompanija tikrai ras būdą, kaip padidinti motoro galią. Pranešama, kad vidaus degimo variklis per 7 laipsnių automatinę DSG transmisiją suks galinius varančiuosius ratus, tuo tarpu priekyje bus sumontuoti du elektros motorai. Tai šiek tiek primena „Porsche 918 Spyder“. Nenuostabu, juk prie šio projekto smarkiai prisidėjo tas pats Wolfgangas Durheimeris.
„Audi“ planuose – bendra 600 AG bei 1000 Nm variklių galia. To, pasak kompanijos atstovų, užtektų, kad į pasaulį ateidamas R10 sukurtų visiškai naują superautomobilių segmentą. Negana to, Wolfgangas Durheimeris prasitarė, kad šiuo metu yra svarstoma penkių stambių projektų ateitis, tačiau jam labiausiai patinka būtent šis pasiūlymas.