Ilgą laiką „Audi" 5 cilindrų variklis buvo dominuojanti jėga automobilių sporte, o eiliniai vairuotojai jį mėgo už galią ir skleidžiamą garsą. Tačiau prieš dešimtį metų jo buvo atsisakyta ir Ingolstadto kompanijos gaminiai dažniausiai buvo varomi keturių arba šešių cilindrų motorais.
Pavasarį pasirodysiantis sportiškasis „Audi TT RS" turės būtent tokio tipo 2,5 l darbo tūrio motorą, kurį oru aprūpins turbo kompresorius. Šis derinys turėtų išvystyti apie 340 AJ galią ir gerokai lenkti kuklesnės konfigūracijos „Audi TTS" automobilį su 265 AJ. Nors kukliu pastarajį, iki 100 km/h įsibėgėjantį per 4,9 s vadinti būtų sunku, tikėtina, jog RS versija tai gebės padaryti dar puse sekundės greičiau.
Net nereikia abejoti - absoliučiai visi „Audi TT RS" turės įžymiąją „Quattro" keturių varomų ratų sistemą. Jai galią perduos šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
RS nuo S modelio skirsis didesnėmis oro paėmimo angomis bei dujų išmetimo vamzdžiais.
Penkių cilindrų gaudesį pirmieji išgirs kitų metų kovo mėnesį įvyksiančios Ženevos automobilių parodos lankytojai.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą