Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2008 11 30

„Audi TT RS“ – su 5 cilindrų varikliu

Kitąmet bus oficialiai pristatytas itin dinamiškas „Audi TT RS" automobilis. Kartu su juo sugrįš ir 5 cilindrų variklis, porą dešimtmečių buvęs vienu kompanijos simbolių.
„Audi TT RS“ – su 5 cilindrų varikliu
„Audi TT RS“ – su 5 cilindrų varikliu / Gamintojo nuotr.
Ilgą laiką „Audi" 5 cilindrų variklis buvo dominuojanti jėga automobilių sporte, o eiliniai vairuotojai jį mėgo už galią ir skleidžiamą garsą. Tačiau prieš dešimtį metų jo buvo atsisakyta ir Ingolstadto kompanijos gaminiai dažniausiai buvo varomi keturių arba šešių cilindrų motorais. Pavasarį pasirodysiantis sportiškasis „Audi TT RS" turės būtent tokio tipo 2,5 l darbo tūrio motorą, kurį oru aprūpins turbo kompresorius. Šis derinys turėtų išvystyti apie 340 AJ galią ir gerokai lenkti kuklesnės konfigūracijos „Audi TTS" automobilį su 265 AJ. Nors kukliu pastarajį, iki 100 km/h įsibėgėjantį per 4,9 s vadinti būtų sunku, tikėtina, jog RS versija tai gebės padaryti dar puse sekundės greičiau. Net nereikia abejoti - absoliučiai visi „Audi TT RS" turės įžymiąją „Quattro" keturių varomų ratų sistemą. Jai galią perduos šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. RS nuo S modelio skirsis didesnėmis oro paėmimo angomis bei dujų išmetimo vamzdžiais. Penkių cilindrų gaudesį pirmieji išgirs kitų metų kovo mėnesį įvyksiančios Ženevos automobilių parodos lankytojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos