„Audi TT-S“ turės 2 litrų darbo tūrio TFSI variklį, kuris išvystys 268 arklio galias ir 348 niutonmetrų sukimo momentą. Kupė variantas iki 100 kilometrų per valandą įsibėgės per 5,4 sekundės, kabrioletas – per 5,6. Nusprendus pasirinkti dvigubą sankabos sistemą turinčią „S-tronic“ pavarų dėžę, įsibėgėjimo laiką galima sutrumpinti dar dvejomis dešimtosiomis sekundės. Automobilio greitis yra automatiškai ribojamas iki 248 kilometrų per valandą.
„Audi“ patobulino naujojo modelio pakabą bei stabdžius, salono apdailai panaudojo „Alcantara“ medžiagas ir aliuminį. Šie elementai dar labiau sustiprina sportinio automobilio įvaizdį. Standartiškai automobilis bus komplektuojamas su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais, tačiau už papildomą kainą bus galimybė įsigyti 19 colių ratlankius. Įspūdingai atrodo pirmą kartą panaudoti net keturi išmetamieji vamzdžiai automobilio galinėje dalyje.Naujasis „Audi TT-S“ modelis tapo pirmuoju „TT“ patekusiu į „S quattro“ serijos gretas. Taip pat „TT-S“ pasirodymas sutampa su pirmojo „TT“ pasirodymo rinkoje jubiliejumi, kai 1998 metais buvo išleistas debiutinis modelis.