Tiesą sakant, iš tikrųjų pirmąjį gatvėms skirtą automobilį „Koenigsegg“ pagamino 2002-aisiais, tačiau „Hundra“ (švediškai – šimtas) buvo pradėtas kurti 2012-aisiais.
Ženevos automobilių parodoje kukliame Švedijos kompanijos stende praeivių akis šis automobilis traukė lyg magnetas. Ryški anglies pluošto tekstūra bei auksinės siūlės leido suprasti, kad tai – ypatingas egzempliorius. Tačiau kalbant apie aukso spalvą vertėtų paminėti, kad tai – kiek daugiau nei blizgutis.
Mato Buzelio nuotr./"Koenigsegg Hundra" |
Christianas von Koenigseggas parodoje teigė, kad ryškios gelsvos juostelės yra pagamintos iš tikro 24-ių karatų aukso. Daugelis automobilių kompanijų, per metus pagaminančių tik 10 automobilių šioje pramonėje ilgai neužsibūna, todėl džiugu matyti, kad švedai ne tik sukasi superautomobilių versle, bet ir sugeba pristatyti kažką labai ypatingo.
Vienintelis toks „Koenigsegg Hundra“ egzempliorius yra pagamintas su vairu dešinėje pusėje. Nors ir šis automobilis nėra toks galingas, kaip „Agera R“, 100 km/h su 1030 AG jis pasiekia per 2,8 sekundės.
Yra toks posakis „laimės už pinigus nenusipirksi“. Tačiau už 1,6 mln. JAV dolerių (4,24 mln. Lt) galima įsigyti itin egzotišką „Hundra“, kuris, įtariame, kiekvieną kartą vien jį pamačius savininko veide išspaustų šypseną (ką jau kalbėti apie važiavimą).