Kaip rašo dailymail.co.uk, kai kas Ch.Malloy kūrinį jau lygina su skraidančiais aparatais iš „Žvaigždžių karų“ epopėjos arba skraidančia mašina iš filmo „Atgal į ateitį“. Liūdina tik viena – kol kas naujasis australo išradimas nė karto nepakilo į orą ir nepademonstravo savo nuostabių savybių būsimiems pirkėjams.
Į atsargą išėjęs sraigtasparnio pilotas Ch.Malloy skraidančio motociklo kūrimui paaukojo visas savo santaupas ir dvejus su puse metų gyvenimo. Aparatą jis kūrė savo garaže Sidnėjuje ir jam panaudojo pagal specialų užsakymą iš anglies pluošto pagamintą rėmą bei BMW variklį.
Parduoti savo kūrinį jis tikisi maždaug už 72 tūkst. dolerių. Tačiau kol kas aparatas dar nėra išbandytas danguje. Per antžeminius bandymus variklis buvo užkurtas, tačiau motociklas liko prišvartuotas prie žemės. Vaizdo įraše matoma, kaip leidžiama dūmų srovė, kad būtų pademonstruotas oro srautų judėjimas.
„Kol kas visus bandymus atlieku ant žemės, nes nesu šimtu procentų užtikrintas, kad bandomasis skrydis bus sėkmingas. Ir kol kas negalėjau pasimėgauti skrydžiu užmiesčio teritorijoje. Aparatas pakankamai stabilus, nevirsta į šoną, tačiau jeigu bandymų metu įvyks kas nors nenumatyto... nenorėčiau sudaužyti egzemplioriaus-prototipo“, – paaiškino Ch.Malloy.
Pasak išradėjo, „Hoverbike“ kūrimo metu ypatingas dėmesys buvo skirtas jo saugumui. Todėl tam, kad aparato veikimas rimtai sutriktų, turi sugesti mažiausiai trys jo komponentai. Be to, į skraidančio motociklo komplektaciją įeina du parašiutai.
Ch.Malloy nepatikslino, kiek lėšų investavo į visą projektą, tačiau pažymėjo, kad vidutiniškai per savaitę išleisdavo apie 220 dolerių.
Kurdamas skraidantį motociklą jis rėmėsi sraigtasparnio „Chinook“ ir įprasto motociklo konstrukciniais principais. „Kai norite pakelti šią mašiną į orą, pakanka padidinti trauką pasukant rankenėlę dešine ranka – taip, kaip tai daro motociklininkai. Norėdami skristi į priekį, turite vėl padidinti trauką ir tuo pat metu pakeisti oro srautų kryptį po aparatu reguliuojančių menčių kampą pasukdami kairę rankenėlę. Norėdami padidinti greitį, sukate ją pirmyn, o jei norite skristi atbuli – atgal“, – paaiškino aparato veikimo principus išradėjas.
Norint aparatą pasukti į kairę ar dešinę, vairo rankenas reikia palenkt į posūkio pusę. Galima ir pasvirti su visu aparatu norima kryptimi, kaip tai daro motociklininkai, tačiau skraidančio motociklo valdymas nėra toks jautrus kaip antžeminio.
„Jeigu turėsite patirties pilotuoti lėktuvą arba sraigtasparnį, su mano aparatu susitvarkysite daug lengviau“, – pabrėžė buvęs sraigtasparnio pilotas Ch.Malloy.
Jis taip pat pažymėjo, kad JAV ir kai kuriose kitose šalyse, kuriose galioja panašios aviacijos taisyklės, „Hoverbike“ turėtų būti klasifikuojamas kaip superlengvas skraidymo aparatas, o tai reiškia, kad kontroliuojančių institucijų atstovai iš skraidančių motociklų savininkų neturėtų reikalauti „normalių“ lėktuvų pilotų licencijų.