„Ford“ turbūt kalbėjo tik apie automobilio dizainą. Tiksliau, apie priekines groteles ir vieną baltą brūkšnį, besidriekiantį nuo variklio dangčio iki galinio spoilerio. Tiek to autosporto.
Po šio galia alsuojančio automobilio variklio dangčiu slypi 1,2 litro 69 AG galią pasiekiantis motoras. Su start/stop sistema, kad sankryžose variklio garsas neerzintų ir, kad vizitai degalinėse būtų retesni. Tikrai labai sportiška...
Gamintojas visus pakeitimus vadina „gražiais“. Viduje šių grožybių net kelios – juodai raudonos sėdynės (paprastos, ne kokios kietos ir nepatogios „Recarro“ ar pan.), oda aptrauktas vairas, pavarų perjungimo svirtis ir rankinis stabdys.
Kaip ir (ne)priklauso sportiniam automobiliui, yra ABS, keturios oro pagalvės, oro kondicionierius, centrinis užraktas, elektriniai langai, CD keitiklis, šildomi veidrodėliai, reguliuojamas vairas ir vairuotojo sėdynė. Visi elementai, kurie tikruose sportiniuose automobiliuose pasitaiko itin retai.
Pradinė „Ford Ka Grand Prix“ kaina Olandijoje – 11 tūkst. eurų. Puikus pasiūlymas visiems, kam automobiliai gyvenime nieko nereiškia.
Nesupraskite neteisingai, mums patinka dailūs ir vikrūs maži automobiliai, tačiau apsimetinėti negražu.