Oksfordo Universiteto mokslininkai technologiją kūrė kartu su „Nissan“. Britų teigimu, ji buvo sėkmingai išbandyta uždarame bandymų poligone, tačiau Transporto Departamentui uždegus žalią šviesą bandymams gatvėse, viskas persikels į viešus Didžiosios Britanijos kelius.
Teigiama, kad be vairuotojo važiuoti gebantys automobiliai bus bandomi kiek atokesniuose kaimų bei priemiesčių keliuose. Tokios transporto priemonės veiks tyrėjams sėdint prie vairo ir stebint, kad viskas vyktų, kaip priklauso.
Pirmoji kompanija, pradėjusi tokių automobilių bandymus viešuose keliose – „Google“. Ši technologijų pramonės gigantė specialia įranga aprūpino „Toyota Prius“ hibridinius automobilius, kurie autonominiu būdu, nesukeldami avarijų Jungtinėse Amerikos Valstijose įveikė daugiau nei pusę milijono kilometrų. Tiesa, vienas toks automili pateko į avariją, tačiau ne dėl kompiuterių, radarų bei jutiklių, o dėl žmogaus kaltės.
Leidimą testuoti tokias transporto priemones gavo ir pirmoji automobilių kompanija – „Audi“. Šiai Vokietijos mašinų gamintojai autonominius automobilius leista bandyti Nevados valstijoje.
„Telegraph“ teigimu, Didžiosios Britanijos keliuose važinės autonominiai „Nissan Leaf“ elektromobiliai.
Anglijos Transporto Departamento sekretorius Patrickas Mcloughlinas atskleidė, kad britai turi investuoti į kelius. „Keliais pervežama trečdalis visų krovinių ir du trečdaliai sunkiųjų krovinių, tačiau per pastaruosius du dešimtmečius tai buvo pamiršta. Nuo 1990-ųjų Prancūzijoje buvo nutiesta daugiau greitkelių nei yra Didžiojoje Britanijoje sudėjus, tuo tarpu Kanada, Australija ir Japonija į kelių struktūros tobulinimą investavo 4 kartus daugiau nei mes.“