Bandymų metu profesionalaus vairuotojo valdomą sunkvežimį sekė trys savarankiškai judantys automobiliai. Sinchronizuota kolona važiavo neviršydama 90 km/h greičio, automobiliams neatsitraukiant vienas nuo kito daugiau nei 6 metrus.
Pagrindinis šios sistemos privalumas yra tas, kad sinchronizuotoje kolonoje važiuojantys vairuotojai gali „prisikabinti“ prie priekyje judančios transporto priemonės, o tuo tarpu užsiimti kita veikla, pailsėti. Automobilis „vedlys“ nuskaito visų kolonoje judančių transporto priemonių duomenis.
Pasak projekto iniciatorių, važiuoti sinchronizuotoje kolone yra tikrai saugu, kai ją „veda“ profesionalus vairuotojas, galintis greitai reaguoti į besikeičiančias situacijas. Poveikis aplinkai taip pat mažesnis, nes automobiliai juda arti vienas kito ir sukuria mažesnį oro pasipriešinimą.
Manoma, kad sinchronizuotas važiavimas sutaupys iki 20 proc. energijos.
„Volvo Car Corporation“ techninio projekto vadovas Erikas Coelinghas tikisi, kad projektą pavyks įgyvendinti iki šių metų rudens. Tuomet sinchroniškai galės judėti keturios transporto priemonės.