Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 01 08

B. Ecclestone'as ir „Genii“ nori įsigyti „Saab“

„Formulės-1“ komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone'as ir „Genii Capital“ investicinė bendrovė, neseniai įsigijusi didelę dalį šiose lenktynėse dalyvaujančios „Renault“ komandos, pateikė pasiūlymą įsigyti ant likvidacijos ribos atsidūrusią „Saab“.
B. Ecclestone'as ir „Genii“ nori įsigyti „Saab“
B. Ecclestone'as ir „Genii“ nori įsigyti „Saab“ / Gamintojo nuotr.
Tvirtinama, kad šis investuotojų konsorciumas ketina remtis tuo pačiu verslo planu, kokį buvo sudariusi anksčiau nesėkmingai švedų automobilių gamintoją mėginusi įsigyti egzotinių mašinų kompanija „Koenigsegg“. Tikimasi, kad markė taps pelninga jau 2012 m., o pardavimai bus padidinti iki 105 tūkst. vienetų per metus. „Tai geras prekės ženklas. Tai geras prekės ženklas, kurį tikriausiai buvo apleidę dabartiniai savininkai. Mes jo dar neįsigijome, bet pažiūrėkime, kaip viskas klostysis“, - komentuodamas planus „Bloomberg“ pareiškė B. Ecclestone'as. Manoma, kad „Genii Capital“, kurios vadovas Gerardas Lopezas yra vienas pirmųjų investuotojų į „Skype“, įsigijo 75 proc. „Renault“ komandos akcijų, o artimiausiais metais iš prancūzų automobilių gamintojo perims ir likusias. Neatmetama galimybė, kad bendrovė „Formulę-1“ mato ir kaip galimą platformą „Saab“ prekės ženklui vystyti. „General Motors“ valdoma marke iki šiol domisi „Spyker“ ir rusų konsorciumas bei dvi švedų investuotojų grupės. Amerikiečiai šio automobilių gamintojo likimą gali nulemti jau šiandien vyksiančio valdybos susirinkimo metu. Jis turėjo įvykti dar vakar, bet buvo atidėtas gavus B. Ecclestone'o ir „Genii Capital“ pasiūlymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos