2009 m. Lietuvos rinkoje pirmavo „Toyota“ (1’117 vnt.), antrąją vietą užėmė „Renault“ (911 vnt.), o trečioje liko „Volkswagen“ (680 vnt.). Tuo tarpu Latvijoje pirmavo „Volkswagen“ (973 vnt.), aplenkusi „Toyota“ (809 vnt.) ir „Renault“ (699 vnt.). Estijoje „Renault“ (1’372 vnt.) vos vienu automobiliu pranoko „Toyota“ (1’371), o trečiąją vietą užėmusi „Peugeot“ (782 vnt.) smarkiai atsiliko nuo lyderių.
2009 m. populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Renault Megane“ (526 vnt.), „Nissan Qashqai“ (269 vnt.) ir „Škoda Octavia“ (254 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) pirmavo „Mitsubishi L200“ (111 vnt.). Latvijos asmeninių automobilių rinkoje dominavo „Volkswagen Golf“ (541 vnt.), gerokai aplenkęs „Renault Megane“ (301 vnt.) ir „Mazda 6“ (198 vnt.). Lengvųjų komercinių modelių kategorijoje čia užtikrintai pirmavo „Toyota Hilux“ (91 vnt.). Estijoje tarp asmeninių automobilių ryškią persvarą turėjo „Renault Megane“ (710 vnt.), toli už savęs palikęs „Škoda Octavia“ (398 vnt.) ir „Mazda 6“ (335 vnt.). Lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderiu tapo „Citroen Berlingo“ (138 vnt.).
Reikia pastebėti, jog tiek patį rinkos dydį, tiek ir lyderių rikiuotę 2009 m. gerokai pakoregavo išaugęs naujų automobilių reeksportas, kuomet nemažai Baltijos šalyse registruotų naujų automobilių netrukus iškeliaudavo į Vakarų Europą.
2009 m. Baltijos šalyse iš viso įregistruoti 25 299 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 66 proc. mažiau nei 2008 m. (74 514 vnt.). Bendroje Baltijos šalių rinkoje pirmavo „Toyota“ (3 297 vnt.), antroje vietoje liko „Renault“ (2 982 vnt.), o trečiąją užėmė „Volkswagen“ (2 425 vnt.). Populiariausias asmeninis modelis Baltijos šalyse buvo „Renault Megane“ (1 537 vnt.), smarkiai aplenkęs „Volkswagen Golf“ (906 vnt.) ir „Škoda Octavia“ (739 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių regione pirmavo „Toyota Hilux“ (223 vnt.).
2009 m. Lietuvai teko 33 proc. bendros Baltijos šalių naujų automobilių rinkos. Latvijos dalis sudarė 23 proc., o Estijos – 44 proc.
Deja, 2010 m. dar nežada gerų permainų. „AutoTyrimai“ prognozuoja, kad Latvijoje ir, ypač, Lietuvoje nuosmukis dar pagilės, tuo tarpu Estijoje jau galima tikėtis nedidelio augimo.