Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 08 23

„Bentley“ atsisako legendinio 6,75 l V8 variklio

Daugelis automobilių gamintojų stengiasi sumažinti variklių darbinį tūrį ir cilindrų skaičių, išlaikant tą pačią galią turbinos pagalba. „Bentley“ pasirengę eiti kitu keliu.
„Bentley Mulsanne“
„Bentley Mulsanne“ / Gamintojo nuotr.

Šiuo metu „Bentley“ kai kuriuose modeliuose naudoja legendinį savo gamybos 6,75 l V8 variklį su turbina. Netrukus ši jėgainė bus pakeista kitu, 12 cilindrų, 6,0 l darbinio tūrio varikliu. Šis būtų atmosferinis ir kur kas malonesnis vairavimo mėgėjams. Kodėl „Bentley“ eina kitu keliu nei daugelis automobilių gamintojų? Tikriausiai taip norima išlaikyti tradicijas, dar labiau pakelti markės vertę, suteikti jai daugiau išskirtinumo ir priartėti prie didžiausio konkurento – „Roll-Royce“.

Tačiau variklis nebus kuriamas iš naujo. Jis bus pasiskolintas iš „Volkswagen Phaeton“. Šis limuzinas turėjo W12 variklį, kuris ir bus padovanotas „Bentley“. Palyginti su dabartiniu varikliu, W12 kiek silpnesnis, turi 444 arklio galias, kai tuo tarpu senasis V8 generuoja 450 arklio galių. Tačiau W12 šiek tiek ekonomiškesnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento