„Automotive News“ portalui „Bentley“ rinkodaros vadovas Kevinas Rose‘as atskleidė ir šiek tiek daugiau detalių apie naują visureigį. „Falcon“ (tokiu vardu, tikima, bus pavadintas modelis) Europoje kainuos nuo 180 tūkst. eurų (620 tūkst. Lt) – maždaug dvigubai brangiau nei baziniai „Range Rover“.
Tačiau „Range Rover“ čia paminėtas ne veltui. „Bentley“ analitikai atliko tyrimą ir sužinojo, kad net 30 procentų „Bentley“ automobilių savininkų savo mašinų ūkyje turi ir „Range Rover“, todėl gamintojas siekia nurėžti ir šią pyrago dalį.
Tam, kad „Range Rover“ savininkai atsisakytų savo visureigių vardan „Bentley Falcon“, jie turėtų būti patenkinti ne tik važiavimo keliu, bet ir bekele savybėmis. Todėl „Bentley“ inžinieriai siekia kuo geriau sustyguoti naujojo visureigio pakabos darbą.
Kevinas Rose‘as taip pat atskleidė, kad „Bentley“ visureigiai bus įrengiami su 4, 5 arba 7 sėdimomis vietomis, tačiau tai – dar ne viskas.
Bene esminis akcentas – varikliai. Anksčiau buvo manoma, kad „liuksinių“ visureigių visus ratus suks V8 motorai su hibridinėmis technologijomis, tačiau paskutinių naujienų duomenimis, po variklių gaubtais judės ne aštuoni, o net dvylika cilindrų. Tikėtina, kad dėl ribotos vietos variklio skyriuje gamintojas montuotų W12 motorus, o ne V12.
Tokios jėgainės generuos 575 arba 650 AG – priklausomai nuo klientų poreikio. Galingiausias gamoje „Range Rover“ turi 510 AG V8 motorą, o „Porsche Cayenne Turbo S“ – 550 AG.
Įdomu, kokių jėgainių sulauksime ne tik naujienoje iš „Bentley“ stovyklos, bet ir naujos kartos „Audi Q7“ visureigiuose bei 2017-aisiais debiutuosiančiame „Lamborghini Urus“. „Falcon“ naudos tą pačią platformą, kaip ir trys pastarieji „Volkswagen“ grupei priklausantys automobiliai.