Kaip skelbia gamintojas, šis automobilis turėtų būti praktiškesnis ir lengviau prižiūrimas už 1-os serijos hečbeką. Taip pat jis turėtų būti ir ekonomiškesnis. Šis automobilis naudos tą pačią bazę kaip ir naujos kartos MINI. Naujasis BMW turėtų sudaryti konkurenciją kitam vokiškam „Mercedes-Benz“ B klasės modeliui. Taigi, BMW 1GT bus nedidelis, sportiškas MPV klasės automobilis.
Nors tai priekiniais ratais varomas automobilis, BMW žada, kad jį bus smagu vairuoti. BMW teigia, kad jie žino, kaip pagaminti aštriai posūkius įveikiantį automobilį, todėl ir šis naujokėlis nebus išimtis. Netrukdo net ir tai, kad automobilis varomas priekiniais ratais. Tarkim, patikėjome...
Po variklio dangčiu BMW montuos tiek benzininius, tiek dyzelinius variklius. Bus montuojami 1,5 l trijų cilindrų benzininiai ir turbo dyzeliniai varikliai. Ta pati istorija ir su keturių cilindrų 2,0 l varikliais. Tikėtina, kad tai nebus labai silpnas automobilis. Pats silpniausias 1,5 l dyzelinis variklis turės visą 100 arklio galių. Pavaras padės perjungti 6 pavarų mechaninė greičių dėžė arba 8 pavarų automatinė.
Oficialiai automobilis bus pristatytas šių metų Paryžiaus automobilių parodoje.