Visų pirma galima pasveikinti kupė gerbėjus, nes nuo šiol jiems bus pasiūlyta visų varomų ratų pavara „xDrive“. Tuo tarpu kabrioletas turės naujo tipo saulės šilumą atspindinčią, odinę sėdynių apdailą. Anot gamintojo, nuleidus stogą karštą vasaros dieną, automobilio salonas turėtų mažiau įkaisti. Pastebimi ir nežymus pokyčiai BMW 3 priekyje bei gale – pakoreguotos žibintų formos bei šiek tiek platesnės radiatoriaus grotelės.
Šalin gražiai skambančius rinkodarinius triukus – mums reikia naujų, dar galingesnių variklių! Taip, tai tikriausiai tikro technikos gerbėjo nuomonė. BMW pasiūlys 3 l darbinio tūrio, dviejų turbinų motorą su eilėje išdėstytais 6 cilindrais. Pastarasis variklis pakeis vieną turbiną turintį variantą. Naujasis agregatas jau panaudotas „740i“ bei „535i Grand Turismo“ versijose.
Tokius pokyčius lėmė vairuotojų atsiliepimai, jog ankstesnis variklis erzindavo savo vadinama „turbo duobe“, kai akimirką reikėdavo lukterėti, kol automobilis visa savo galia šoks į priekį. Ta pati 300 AG galia ir 407 Nm sukimo momentas, tačiau dabar pastarasis rezultatas pasiekiamas 1 200 – 5 000 aps./min. intervale.
Ar geras gali būti dar geresnis? Panašu, kad taip, nes atnaujinti BMW 3 kupė bei kabrioletas šį kartą tai įrodė.
2010 01 17
BMW 3 kupė ir kabrioletas sulaukė atnaujinimų
Nors naujos kartos BMW 3 dar teks palaukti iki 2011 m., tačiau šios klasės kupė ir kabrioletas sulaukė šiokių tokių atnaujinimų. Ar vokiečių automobiliai išties kiekvieną kartą tampa vis tobulesni? Netrukus išsiaiškinsime.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą