Pasirodo atsakymas gali būti toks – reikia atimti! Tokius stulbinančius rezultatus vairuodamas šį automobilį pasiekė „The Sunday Times“ žurnalistas Tomas Fordas.
Britų žurnalistas nusprendė oficialias gamintojo pateikiamas kuro sąnaudas išbandyti kelionėje iš Anglijos į Miuncheną, kur ir gaminamas šis automobilis. Taupydamas kurą, jis visos kelionės metu langus laikė uždarytus, kondicionierių ir grotuvą išjungtus. Prisipylęs pilną baką dyzelinio kuro (61 l.) Tomas ne tik nuvažiavo iki Miuncheno, bet ir beveik grįžo į Angliją – jam pritrūko vos 112 kilometrų. Taigi 1620 kilometrų kelionėje, važiuodamas vidutiniu 95 km/h greičiu, automobilis sunaudojo tik 3,8 l/100 km! Reikia pastebėti, kad kelionėje teko kirsti ne vieną miestą ir sustoti prie ne vieno šviesoforo.
Rezultatai tikrai fantastiški. Pasak BMW, tai pasiekiama naudojant start–stop, stabdžiu regeneracijos sistemas ir elektrinį vairo stiprintuvo mechanizmą. Taip pat automobilyje naudojama ilgesnių pavarų greičių dėže, o specialius aerodinamiškus ratlankius gaubia Michelin EnergySaver padangos.
Automobilį varo specialios konstrukcijos 2.0 litro tūrbodyzelinis variklis (163 AG ir 380 Nm). Į aplinką šis BMW išmeta 109 g/km CO2. Nepaisant visų kuro taupymui sukurtų technologijų, šis BMW 320d ED turi visas tikram BMW būdingas sąvybes – puikius stabdžius, jautrų vairo mechanizmą ir puikią pakabą.
Peršasi mintis, gal tradiciniais kurais varomi automobiliai taip paprastai neužleis gatvių hibridiniams ar elektra varomiems automobiliams?