Šis automobilis demonstruoja naują priekinių varančiųjų ratų architektūrą, kurią BMW bei „Mini“ naudos savo modeliuose – jų planuojama daugiau nei dvi dešimtys.
Be visiškai naujos oranžinės „Gold Race Orange“ spalvos bei dėvėjimuisi atsparesnių vidaus medžiagų šis automobilis pasižymi ir specialiai suprojektuota dviračių vežimo sistema.
BMW nuotr./„BMW Concept Active Tourer Outdoor“ |
Pagrindinė šio koncepto naujovė – pastaroji sistema. BMW pabrėžia, kad šių modelių savininkams nereikės įsigyti išorinių dviračių laikiklių, todėl dviračiai po kelionių liks švarūs, nepraskalauti lietaus vandens, tuo tarpu sumažės ir galimybių juos pavogti. BMW teigimu, salonas bei bagažinė suprojektuota taip, kad nevežant dviračių bagažinę būtų galima išnaudoti maksimaliai.
„Outdoor“ prototipas naudoja 1,5 litro benzininį variklį, kuriam išjudinti vienatūrį padeda elektros motoras. Nors ir bavarai neatskleidžia, kuriuos ratus suks šis agregatas, tikėtina, kad jis sumontuotas prie galinės ašies.
Bendras 187 AG pajėgumas iki 100 km/h šį „Concept Acitve Tourer Outdoor“ išjudina greičiau nei per 8 sekundes, o maksimalus greitis siekia 200 km/h. Negana to, vidutinės degalų sąnaudos, pasak BMW, neviršys 2,5 l/100 km.