BMW atstovai teigia, kad tokio tipo pavarų dėžė jau yra vienoje iš paskutinių bandymų stadijų, prieš paleidžiant ją į serijinę gamybą. Ši transmisija, remdamasi GPS, gali prognozuoti automobilio laukiančius netikėtumus: įkalnes, nuokalnes, posūkius bei eismo judėjimą mieste. Pagal DSC ji nustato kelio būklę: ar jis yra sausas, šlapias, padengtas sniegu ir t.t. Remdamasi tokiais duomenimis, transmisija pati pasirenka optimalią važiavimo pavarą.
Žinoma, toks išradimas teoriškai nėra naujas – nuo pat mechaninės greičių dėžės atsiradimo vairuotojas galėjo pats stebėti visus šiuos parametrus ir pagal juos nustatyti transmisijos pavarą. Tačiau automatinėje greičių dėžėje vis dar yra tokie mygtukai kaip „Dry“, „Wet“, „Sport“ ir pan. BMW sukurta transmisija leistų juos galutinai panaikinti ir, sėdint prie automobilio vairo, galutinai pamiršti pavarų dėžę. Žinoma, pagrindinės padėtys turbūt išliktų: D (važiavimo pavaros), R (atbulinės pavaros), N (neutralios pavaros) bei P (stovėjimo pavaros).
Toks išradimas gerokai pakeistų supratimą apie pavarų dėžes: tik neseniai buvo prieita iki rezultatų, pagal kuriuos automatinė transmisija sunaudoja tiek pat kuro, kiek ir mechaninė bei bėgėjasi tokiu pat tempu. Atsiradus „mąstančiai“ greičių dėžei, mechaniškai perjunginėti pavaras nebebūtų jokio tikslo – ji suderintų geresnius mechaninės dėžės parametrus su automatinės transmisijos komfortu.
BMW teigia, kad yra mąstoma ir apie transmisiją, kuri reaguotų į greičio kameras, vadinamuosius „inkilus“: tokiu atveju tai būtų ne tik „protinga“ pavarų dėžė, bet tuo pačiu ir antiradaras.