2013 09 05

BMW ir „Citroen-Peugeot“ (PSA) partnerystė variklių gamyboje artėja link pabaigos

„Peugeot“ kompaniją tikrai galima pagirti dėl kai kurių, sportiniuose jų automobiliuose montuojamų variklių. Net ir seniau, karštuosiuose „Peugeot“ hečbekuose buvo montuojami smagūs motorai. Ne išimtis – ir naujausias „208 GTi“.
„Peugeot 208 GTi“
„Peugeot 208 GTi“ / „Peugeot“ nuotr.

Tačiau kalbant apie šio automobilio variklį, reikia prisiminti, kad jį sukurti padėjo meistrai iš Bavarijos žemės – BMW. Tas pats variklis talpinamas ir kai kuriuose MINI markės automobiliuose.

Prancūzų ir vokiečių bendradarbiavimas prasidėjo 2002-aisiais. „Bloomberg“ naujienų agentūros duomenimis, sutartis galioja iki 2016-ųjų, tačiau mažai tikėtina, kad ji bus pratęsta. Mat, BMW jau turi nuosavą trijų cilindrų motorą, tuo tarpu PSA nusprendė bendradarbiauti su „General Motors“ – tai turėtų dar labiau sumenkinti sutarties tarp prancūzų ir BMW pratęsimo tikimybę. Iki šiol kompaktiškus PSA variklius BMW naudojo kai kuriuose MINI markės automobiliuose.

Negana to, Prancūzijos spauda „Les Echos“ pranešė, kad 1,4 bei 1,6 litro dyzelinės jėgainės bus pakeistos naujomis. Į šį projektą „Peugeot“ ketina investuoti apie 60 mln. eurų, o startas numatomas 2017-ųjų pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų