Naujasis M2 turės išlaikys esmines M serijos dizaino savybes – pavyzdžiui, išmetimo sistemą su keturiais dujų pašalinimo antgaliais.
Kaip įprasta BMW, šis automobilis bus varomas galiniais ratais. Sklandė gandai apie keturių cilindrų variklį, tačiau gamintojas patvirtino priešingai. BMW M2 turėtų naudoti į geriausių variklių „Top 10“ 2013-aisiais pakliuvusį 3 litrų darbinio tūrio benzininį motorą su turbokompresoriumi. Jis turėtų būti patobulintas ir išvystyti 360 AG. Sprintas nuo 0 iki 100 km/h su šiuo varikliu truks vos 4,5 s.
Automobilių naujienų portaluose kažkada sklandė gandai, kad BMW M2 turės keturių varomų ratų transmisiją, tačiau gamintojas tai paneigė. Jau kurį laiką spekuliuojama tema, kad artimiausias M serijos BMW automobilis turės keturis varančius ratus. Kol kas sportiškuose BMW modeliuose didėja tik AG skaičius ir ratlankių diametras bei svoris, tačiau ne varančių ratų skaičius.
Pagrindiniai BMW M2 konkurentai turėtų būti „Audi RS3“, „Mercedes-Benz CLA45 AMG“ ir „Volkswagen Golf R“.
Pirmasis BMW M3, E30 kėbule, tapo lūžiu M divizijos istorijoje. Nors pirmieji sportiška kompaktišką sedaną „Mercedes-Benz“ pristatė dar 1983 metais, M serijos inžinieriai, bendradarbiaudami su „Prodrive“ ir „AC Schnitzer“, sukūrė sėkmingesniu šiandien vadinamą automobilį. Tikimasi, kad BMW M2 dar kartą parodys naujus dinamiškumo standartus.