Automobilyje sumontuotas 4,4 l darbinio tūrio, V8 tipo variklis, pasiekiantis 450 AG galią. Lyginant su motoru, skirtu įprastai M3 versijai, sukurtas 0,4 l didesnis darbinis tūris ir papildomos 36 AG. Žveriška galia valdoma 7 greičių, dviejų sankabų, M-DCT tipo pavarų dėžės pagalba.
Išoriškai dėmesį patraukia ryški kėbulo spalva, didžiulis galinis spoileris ir išskirtinai atrodantys, 19 colių lengvo lydinio ratlankiai. Automobilio priekyje sumontuotos 255/35, gale – 285/30 tipo padangos.
Svorio sumažinimas buvo viena pagrindinių užduočių, siekiant pagerinti senesnio, E46 serijos M3 CSL Niurburgringo įveikimo laiko rezultatą – 7 min ir 50 s. Sumontuotos itin lengvos priekinės ir atsisakyta galinių sėdynių, dujų išmetimo vamzdžiai pakeisti titaniniais bei panaikinta oro kondicionavimo sistema.
BMW M3 GTS bus gaminami pagal užsakymus, sutikus sumokėti apie 115 000 eurų (397 072 litus). 2010 m. gegužę modelį galės įsigyti vokiečiai, o likusios šalys uragano sulauks vasarą.
2009 11 05
BMW M3 GTS – uraganas artėja
Pastarosiomis savaitėmis Niurburgringo (Vokietija) lenktynių trasoje pastebėtas užmaskuotas BMW M3, turintis masyvų galinį spoilerį. Paslaptis atskleista – tai naujasis BMW M3 GTS, sukurtas panaudojant dabartinį E92 modelį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą