Šis galiūnas dar prieš debiutą JAV buvo užkeltas ant galios matavimo stendo. Tada jis buvo „prasuktas“ ir paaiškėjo, kad šio variklio siunčiama galia „į galinius ratus“ yra 527 arklio galios. Taip, standartinis 4,4 l V8 variklis montuojamas į šį automobilį, išspaudžia 560 arklio galių – taip teigia BMW. Taigi, jums automatiškai kyla klausimas, tai kaip čia reikia skaičiuot, kad būtų daugiau?
Pagal visą idėją, 560 arklio galių yra jėga „ant alkūninio veleno“, tačiau dalis „arklių“ dėl nuostolių pavarų dėžėje dingsta ir ratus pasiekia ne visa kaimenė. Paprastai automobiliuose, turinčiuose galinius varančiuosius ratus, pavarų dėžė lemia 15 procentų galios nuostolį. Pagal skaičiavimus, iš BMW M5 jų dingo tik 6 procentai.
Taigi, reziumė paprasta – arba M5 turi daugiau arklių (606 AG) nei skelbiama, arba kažkokiu būdu BMW paneigė fizikos dėsnius.