Vokiečių gamintojų gerbėjai gali pasirinkti vieną iš siūlomų M serijos modelių: M6 kupė arba kabrioletą, M3 minėtus variantus bei modifikaciją sedano kėbulu, M5 sedaną ar universalą, o taip ir vieną iš siūlomų Z4 versijų. Tačiau tikriausiai nedaugelis žino, jog prieš beveik du dešimtmečius buvo suplanuota dar vieno M serijos modelio gamyba - M5 kabrioletas.
Inžinieriai iš Miuncheno (Vokietija) panaikino E34 kartos M5 sedano stogą, sustiprino važiuoklę bei ketverias duris pakeitė dvejomis. BMW planavo kabrioletą pristatyti 1989 m. Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje, tačiau paskutinę minutę atsisakė šios minties. Vokiečiai netgi buvo nustatę 50 000 svarų sterlingų (217 575 litų) kainą Jungtinės Karalystės rinkai. Kaip bebūtų gaila šios markės gerbėjams, M5 prototipas taip ir nepateko į serijinę gamybą, kadangi BMW pabūgo, jog tai neigiamai įtakos 3 serijos kabrioletų pardavimus.
Vienintelis toks M5 kabrioletas buvo pagamintas pagal BMW individualių užsakymų programą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą