O kaip gi BMW M5? Ar jis tikrai gali būti taksi automobiliu? Vienareikšmiškai – taip. Tačiau ne paprastu taksi, o „Ring Taxi“.
„Ring Taxi“ – tai bendras BMW ir „OK-Speed-Marketing” Nurburgringo trasoje projektas, kuris suteikia galimybę užsisakyti pasivažinėjimą šia trasa su profesionaliu vairuotoju, kuris puikiai pažįsta kiekvieną trasos posūkį.
Prieš kiek laiko šias paslaugas teikė ankstesnės kartos M5 modelis, turintis V10 variklį, tačiau nutrūko modelio gamyba ir jis buvo „atleistas“ iš „Ring Taxi“ paslaugų.
Kurį laiką buvo kalbama, kad jo vietą užims M3, tačiau dabar jau aišku, kad sugrįš M5 su 560 AG galia pasižyminčiu „twin-turbo“ varikliu.
Pasivažinėjimas šiuo „taksi“ kainuos apie 216 eurų (apie 745 Lt) už vieną beveik 20 km ilgio „Nordschleife“ ratą. Pralėkti tą pačią distanciją savo automobiliu atsieitų maždaug septynis kartus pigiau – apie 30 eurų.
Kaip atrodo vienas Niurburgringo trasos ratas su naujuoju „Taxi“, siūlome pažiūrėti vaizdo įraše.