Pati primityviausia „X3 xDrive20i“ versija bus varoma 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininio variklio su dviem turbokompresoriais, tiesioginiu kuro įpurškimu, dvigubu „Vanos“ paskirstymo velenėlių valdymo programa bei „Valvetronic“ kintančių vožtuvų fazių sistema. Visos šios technologijos agregatui suteiks puikią techninę charakteristiką: 184 AG esant 4800 aps./min. bei 270 Nm esant tik 1250 aps./min.
„X3 xDrive20i“ bus siūlomas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba 8 laipsnių automatine, kurią gamintojas sumontuos tik pagal specialų užsakymą. „X“ raidė modelio pavadinime reiškia, jog BMW turės visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Antroji jėgainė – šiek tiek įspūdingesnė: 3,0 litrų, šešių cilindrų eilėje dyzelinis variklis su dviejų pakopų turbokompresorių technologija. Tačiau įdomiausią dalį sudaro naujai pagaminta tiesioginio kuro įpurškimo sistema, paduodanti degalus sunkiai suvokiamu 1800 atmosferų spaudimu. Šis variklis suks visus „xDrive35d“ versijos ratus, o 313 AG bei 630 Nm 1500-2500 aps./min. diapazone suteiks modeliui pasakišką dinamiškumą. Akivaizdu, jog tai – pati galingiausia šio BMW versija.
Dviejų pakopų turbokompresorių technologija leidžia variklio valdymo „smegenims“ manipuliuoti orą dideliu spaudimu „pučiančiais“ agregatais. Ši technologija varikliui suteikia ne tik puikią dinamiką, bet ir panaikina turbinų „vėlavimo“ savybę.
Ir „xDrive20i“, ir „xDrive35d“ serijinėje prekyboje turėtų pasirodyti šį rudenį.