Pradėkime nuo širdies. Trijų litrų šešių cilindrų (ne V6, o eile išdėstyti) benzininis variklis, kuriam kvėpuoti padeda dvi turbinos. Nors tikėjomės bent 350 AG, BMW nusprendė kiek pataupyti – 335 AG. Sukimo momentas – 450 Nm, bet variklio valdymo kompiuteris užprogramuotas „Boost“ funkcijai, ji, esant poreikiui, prideda dar 50 Nm.
1-os serijos M tikrai greitas – iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,9 sek., o maksimalų greitį reikėjo elektroniškai apriboti ties 250 km/val.
BMW nesiūlys šio modelio su automatine pavarų dėže. Vienintelis pasirinkimas – šešių pavarų mechaninė.
Gamintojo nuotr./BMW 1-os serijos „M“ kupė |
Kaip ir kiti M serijos BMW modeliai, šis kupė turi stebuklingą M mygtuką. Jį paspaudus, pagerėja greičio pedalo jautrumas, paaštrėja vairo mechanizmas, o elektroninės saugos sistemos įsijungia vėliau. Daugiau vietos žaidimams.
Palyginti su 135i modeliu, karščiausias 1-os serijos modelis kiek pailgėjo ir gerokai praplatėjo, tačiau neteko 35 kg svorio. Montuojami 19 colių ratlankiai su 245/35 padangomis priekyje ir 265/35 užpakalyje.
Oficiali modelio premjera – kitą mėnesį prasidedančioje Detroito automobilių parodoje.