Išorės pakitimai minimalūs ir pastebimi tik gerai įsižiūrėjus. Priekyje naudojamos naujos radiatoriaus grotelės, LED žibintai, nauji posūkio signalai ant galinio vaizdo veidrodėlių ir chromo juostelė gale. Viduje – naujos odinės sėdynės, „Bang & Olufsen“ garso sistema ir 9,2 colio ekranai priekinių sėdynių atlošuose, kurie skirti gale sėdintiems keleiviams.
Nepaisant keleto stilistinių elementų, daugiau atnaujinimų galima aptikti po variklio dangčiu. Pagrindinė naujovė, tai 6 cilindrų, išdėstytų eilėje, dyzelinis variklis, kuris kartu su trimis turbinomis pasiekia 375 arklio galias ir 740 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu, milžinas nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per mažiau nei 5 sekundes. Paskelbta, kad vidutinės šio automobilio kuro sąnaudos vos 6,4 litrai šimtui kilometrų. Taip pat pristatoma 8 pavarų automatinė pavarų dėžė ir kitos dvi dyzelinės versijos. Viena turi 309, kita 255 arklio galias.
Pristatytos ir kelios atnaujintos benzininės versijos. Nuo šiol 4,4 V8 turbo variklis pasiekia 444 arklio galias – 40 daugiau nei prieš tai. Kitas pasirinkimas – 3,0 l „Twin-Turbo“ variklis turintis 315 AG. Įdomi naujovė „ActiveHybrid7“ modelyje: nuo šiol atsisakoma 4,4 V8 „Twin-Turbo“ variklio, kurį keičia kur kas mažesnis 3,0 l 6 cilindrų variklis. Kartu su juo dirbs ir elektrinis variklis. Toks derinys pagamina 349 AG. Vidutinės kuro sąnaudos – 6,8 l. Palyginti su ankstesne versija, sąnaudos sumažėjo 2,6 l.
6,0 V12 „Bi-Turbo“ versija, turinti 537 arklio galias, lieka nepasikeitus.