Ilgą laiką bavarai neigė apie galimybę šiuos masyvius automobilius papuošti „M" raidėmis, paprasčiausiai dėl to, jog šie natūraliai negalėtų greičiu prilygti lengviesiems kolegoms. Tačiau visai neseniai „BMW M" padalinio vadovas Ludwigas Willischas pranešė apie šį sprendimą, virš BMW filosofijos iškeliantį nemažą klaustuką.
Anot jo, abiejų visureigių prototipai jau yra pagaminti ir šiuo metu bandomi Niurburgringo trasoje. Pagal numatytą planą, jų tobulinimas turėtų būti užbaigtas ir masinė gamyba pradėta 2009 m. pabaigoje. Šiais modeliais bus bandoma stoti į konkurencinę kovą prieš „Porsche Cayenne GTS" ir „Mercedes ML63 AMG".
Ir X5M, ir X6M bus varomi 4 l darbo tūrio V8 varikliais su dvejomis turbinomis, išvystysiančiais maždaug 500 AJ galią. Kad visais keturiais ratais varomi visureigiai būtų geriau valdomi trasoje, BMW galios perdavimo balansą pastūmės į galinę ašį.
Interviu metu L.Willischas taipogi buvo paklaustas ar BMW nesiruošia priimti dar vieno lengvai šokiruojančio sprendimo ir išleisti šių automobilių dyzelines versijas. Tačiau šis patikino, jog tokių tikslų gamintojas iš Vokietijos kol kas tikrai neturi.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą