Taip, tai tas pats M3 pikapas, kurį paparacai dar prieš kelias savaites užfiksavo ratus sukant Niurburgringe. Priekis M3 kupė, galinė dalis taip pat beveik nepakitusi, trūksta tik bagažinės dangčio ir galinės salono dalies. Tiksliau ko jau ko, o bagažinės tikrai netrūksta.
Tiko šiam pikapui ir tikras M3 variklis – 420 AG pasiekiantis V8 sūkius renkantis iki 9 tūkst. aps/min. BMW teigia, kad Niurburgringe jie pasiekė 300 km/h greitį. Greitas krovininis automobilis.
Keistai, ir tuo pačiu juokingai, atrodo tarp keturių išmetimo antgalių įtaisytas sulankstomas kablys, skirtas tempti, pavyzdžiui, kemperį ir taip keliauti po Europą.
BMW šį pikapą net nuvežė į vėjo tunelį, kad nustatytų, jog jo pasipriešinimo koeficientas yra labai artimas kupė. Matuota buvo neišėmus sulankstomo stogo elemento. Jį išėmus šis pikapas tampa dar ir „targa“ tipo automobiliu.
Kaip ir dera prestižiniam automobiliui, jo bagažinės tūris matuojamas ne kažkokiais litrais ar kubiniais centimetrais, o golfo krepšiais. Čia jų tilps nei daug, nei mažai – dvidešimt.
Faktas – šis pokštas nebus gaminamas. Vienintelis pagamintas egzempliorius tarnaus kaip tarnybinis transportas BMW M gamykloje. Net didžiausiems pikapų fanams kitame pasaulio gale Australijoje nevalia jo išvysti.