Kas yra „elektrinis turbokompresorius“? Įprasti turbokompresoriai, ypač didesni, turi savybę vėluoti. Tiksliau sakant, paspaudus akceleratorių esant žemiems variklio sūkiams, jaučiama „duobė“, automobilis netraukia taip, kaip norėtųsi, o po kelių akimirkų ar sekundžių (priklausomai nuo turbinos dydžio), įsisukusi sparnuotė orą į degimo kameras paduoda reikiamu slėgiu.
Elektrinis turbokompresorius turės nedidelį varikliuką, kuris, paspaudus akceleratoriaus pedalą, automatiškai išsuks turbinos ašelę, o tai panaikins vadinamąją „turbo duobę“ (liaudyje, tarp automobilių entuziastų šis reiškinys vadinamas „lagu“).
Tačiau ši technologija suteiktų daug daugiau naudos: tai padidintų variklių efektyvumą, suteiktų jiems didesnį optimalios galios diapazoną.
Taigi, elektrinis turbokompresorius, kurį BMW galbūt planuoja montuoti jau netolimoje ateityje, galėtų debiutuoti 2014-ųjų naujos kartos M3 modelyje, nors konkrečiai, koks automobilis pristatys šią sistemą, neatskleidžiama.
Šia įtaisas įdomus dar ir tuo, kad kai elektros varikliuko darbo nereikia, jis tampa generatoriumi ir kaupia energiją, taip gaunama dviguba nauda.
Kaip manote, ar tai – tinkamas BMW žingsnis į priekį? O gal kompanija rizikuoja prarasti mechaninių komponentų patikimumą, keisdama juos valdomais elektra?