Visureigis aprūpintas 4,4 l darbinio tūrio V8 tipo varikliu su dvejomis turbinomis, padedančiomis išvystyti 555 AG galią prie 6000 aps./min ir maksimalų 678 Nm sukimo momentą tarp 1 500 ir 5650 aps./min. Turbinų slėgis siekia 1,5 bar. Įspūdingų techninių charakteristikų dėka būsimi pirkėjai 100 km/h išvystys per 4,5 s., tačiau greitkeliuose neįsibėgės greičiau nei 250 km/h, nes maksimalų greitį ribos elektronika. Kaip ir tuo pačiu metu pasirodžiusi X6 M versija, ši taip pat bus komplektuojama su 6 greičių „M Sports“ tipo automatine pavarų dėže, turinčia M režimą.
Dvynukėmis techninių sprendimų prasme vadinamos X5 ir X6 M versijos turės specialią „Dynamic Performance Control“ sistemą, veiksiančią kartu su „xDrive“ visų varomų ratų funkcija ir padėsiančia pasiekti maksimalų sukibimą su kelio danga. Automobilio svorio paskirstymas bus artimas 50:50 santykiui ir tai turėtų lemti puikų visureigio valdymą. Sportiško važiavimo įspūdžius sustiprins ir ant 20 colių lengvo lydinio ratlankių sumontuotos 275/40 R20 padangos priekyje bei 315/35 R20 automobilio gale.
Sportiškas visureigis, turintis įspūdingą galią ir technines charakteristikas – turbūt dalis automobilių mėgėjų sakytų, jog tai neįmanoma ir reikėtų rinktis sportišką sedaną ar kupė, o kitu atveju – nerangų ir didžiulį monstrą. BMW pabandė šiuos dalykus suderinti. Ar vokiečiams pavyko? Galutinį verdiktą paskelbs vartotojai.
2009 04 06
BMW X5 M – paskelbta oficiali informacija
Kiek ankščiau BMW gerbėjai turėjo galimybę interneto tinklalapiuose susipažinti su pirmine nutekėjusia informacija apie būsimą X5 M versiją, o gamintojai pagaliau nusprendė nebekankinti laukiančiųjų ir pateikė oficialias automobilio nuotraukas bei papildomą techninę informaciją.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą