Po variklio dangčiu paliktas 6,3 l darbinio tūrio, V8 tipo motoras, pasiekiantis 525 AG galią ir 630 Nm sukimo momentą. „Brabus“ specialistams to buvo negana – jie sumontavo du sportinius filtrus ir pakeitė variklio programinę įrangą ko pasekoje sugebėjo pagerinti technines charakteristikas. Nuo šiol B63 S gali puikuotis 555 AG ir 650 Nm rezultatu.
Galbūt tai ir ne superautomobilis, bet per 4,3 s pasiekiamas 100 km/h yra pakankamai įspūdinga. Sakysite, kad paspausti akseleratoriaus pedalą ir išvysti tokį greitį gali kiekvienas? Galbūt, o kaip dėl maksimalių rezultatų? B63 S jums pasiūlys skrydį 320 km/h greičiu.
Nemanykite, jog „Brabus“ sugebėjo tik pasikrapštyti po variklio dangčiu. Vėjo tunelyje įvertinus automobilio aerodinamines savybes, jos buvo dar labiau patobulintos. Išoriškai pastebimas naujo tipo priekinis ir galinis spoileris bei galinis difuzorius. Nepamirštas ir specialus padangų rinkinys – pasirinktinai montuojamos „Pirelli“ arba „Yokohama“ 245/30 ZR 20 priekyje ir 295/25 ZR20 gale.
Naujasis „Brabus B63 S“ bus pristatytas šiais metais vyksiančioje Eseno (Vokietija) automobilių parodoje.
2009 11 29
„Brabus B63 S“ – ar užtektų drąsos išbandyti?
„Mercedes-Benz“ tobulinimo meistrai iš „Brabus“ ruošiasi pristatyti naujieną – E 63 AMG pagrindu sukurtą B63 S. Daugelis automobilių gerbėjų mėgaujasi įspūdingais skaičiais, bet ar kiekvienam užtektų drąsos išbandyti tokį monstrą?
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą