Svarbiausia žinia, kuri, deja, mums nelabai svarbi – CO2 sumažinimas. Didžiojoje Britanijoje automobiliams, kurie išmeta mažiau nei 100 g/km CO2 dujų netaikomi kelių mokesčiai ir galioja nemokamas įvažiavimas į miestų centrus. Pirmą kartą šie automobiliai nepapuola į mokesčių zoną – vieno litro benzininis motoras į aplinką išmes tik 99 g/km.
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Peugeot 107“ |
Litro variklis pasiekia 67 AG. Su mechanine pavarų dėže jo vidutinės kuro sąnaudos – 3,6 l/100 km. Su automatine, kurią prancūzai vadina „Electronic Gearbox System“, 3,7 l/100 km. Tiesa, ši modifikacija perlipa svarbią 100 g/km CO2 ribą keturiais gramais.
Išoriškai, pasikeitimai minimalūs. Atnaujintas priekinis ir galinis buferiai, priešrūkiniai žibintai sumontuoti, jei taip galima sakyti, moderniau. Papildomų pasirinkimų sąraše atsirado LED dienos žibintų pasirinkimas.
„Peugeot 107“ kataloge bus siūlomi trys įrangos lygiai – „Access“, „Active“ ir „Allure“. Pirmasis bus labai „basas“ – be oro kondicionieriaus ar elektra valdomų langų. Antrasis jau padoresnis – su kondicionieriumi ir dar keletu privalumų.
Brangiausia „Allure“ komplektacija siūlo lengvojo lydinio ratlankius, tachometrą (!!!), „Bluetooth“ ir USB lizdą muzikai. „Citroen“ naudoja kitokius komplektacijų pavadinimus, bet esmė nesikeičia.