Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 12 25

„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina

Šių metų rugsėji pristatyta „Bugatti 16C Galibier“ koncepcija greičiausiai bus gaminama. Tai liudija faktas, jog kompanija patentavo naujojo modelio formas bei išvaizdą.
„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina
„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina / Gamintojo nuotr.
Manoma, kad šis ketverių durų sedanas-kupė pakeis dvivietį „Bugatti Veyron“, kurio gamybą ketinama baigti jau 2012 m. Panašu, kad vieno greičiausių pasaulyje automobilių įpėdinis bus pastebimai santūresnis. „Bugatti 16C Galibier“ koncepcijoje sumontuotas pirmtako 8,0 l W16 tipo variklis, tačiau jo galia sumažinta nuo 1 000 AG iki 800 AG. Be to, teigiama, kad specialiai „Veyron“ sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė bus pakeista įprasta 8 laipsnių automatine greičių dėže. Manoma, jog toks automobilis išvystys per 350 km/val. greitį. Neatmetama galimybė, kad „Bugatti 16C Galibier“ būtų gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir kitas „Volkswagen“ grupės flagmanas – „Bentley Mulsanne“. Naujasis prancūzų modelis turėtų kainuoti tiek pat, kiek ir „Veyron“ - nuo 900 tūkst. svarų sterlingų (apie 3,5 mln. litų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos