Teigiama, kad mašinos dinaminės savybės bus tiesiog fantastiškos. „Turime kelis galimus variantus. Greičiausio „Veyron“ kurti neskubėsime – esame tikri, kad visus modelius mums pavyks parduoti“, – sakė neįvardijamas „Bugatti“ atstovas. Tikėtina, kad automobilis bus pristatytas kitais metais.
„Tai pareikalaus daug laiko ir investicijų. Turime įsitikinti, kad šis projektas mums atsipirks“, – pridūrė jis.
„Autocar“ teigia, kad pati karščiausia šio automobilio versija bus gaminama ant „Veyron Super Sport“ pagrindo. Platesnis anglies pluošto detalių naudojimas leis automobilio svorį sumažinti maždaug dviem šimtais kilogramų („Super Sport“ sveria 1888 kg).
W16 benzininio variklio su keturiais turbokompresoriais galia nuo 1184 AG gali būti padidinta iki daugiau nei pusantro tūkstančio arklio galių – tokio rezultato „Bugatti“ inžinieriai sieks be jokių hibridinių sistemų.
Maksimalų greitį ribos ne automobilio mechaniniai mazgai ar galios stygius, o padangų technologijos – teigiama, kad maksimalus ekstremaliausios „Veyron“ versijos greitis sieks bent 450 km/h.
Žinoma, tokie „Bugatti“ bus gerokai brangesni už bet kokį naują superautomobilį pasaulyje – britų teigimu, karščiausi „Veyron“ egzemplioriai gali kainuoti apie 5 mln. svarų (apie 20 mln. Lt).