Klausas prasitarė, jog sprendimas su septintosios kartos „Golf“ pasauliui parodyti naująjį kompanijos braižą buvo didelė klaida. Automobilių pramonėje yra tokie dėsniai, kada aukščiausi savo markės modeliai nustato dizaino kryptį kitiems, žemesnio segmento atstovams. „Volkswagen“ šiuo atveju pasielgė priešingai – naujoji jų dizaino kalba demonstruojama ne prabangaus reprezentacinio automobilio, o tik paprasto hečbeko. Toks sprendimas, pasak Bischoffo, gali neigiamai paveikti kompanijos marketingą. Pagalvokite patys, kas geriau: ar „Phaeton“ su „Golf“ akcentais, ar „Golf“ su „Phaeton akcentais?
Visgi, po kelių metų viskas turėtų pasisukti kiek geresne linkme. Klausas Bischoffas savo atstovaujamai automobilių pramonės gigantei pranašauja gerą ateitį. Tačiau prognozės nuo planų įgyvendinimo neretai smarkiai skiriasi – pažiūrėsime, ar dizaino vadovas buvo teisus.